First Journey: Lelaki dan video game

Monday 20 August 2012

Lelaki dan video game


Aku pernah terbaca banyak kali dalam banyak-banyak status facebook yang selalu keluar bile some couple bergaduh besar mesti tentang si BF tak bagi perhatian dekat si GF hingga kan si GF merasa kan "kurang kasih sayang"


"sorry i don't have enough time for you"
(the status)

"fine"
(gf comment)

"boleh je ko maen game online dengan aku"
(si kawan comment)

kebenaran nya....


budak lelaki sangat gila kan permainan video atau online game!


Aku sendiri bila abang aku belikan aku sebijik ps2  mase aku darjah 6. Nak dijadikan masalahnya kat sini bila aku dah hadap mende tu jadi tak ingat dunia. Dan sampailah sekarang. Sometimes aku rasa aku hilang social skill sebab aku memerap dalam bilik dari pagi sampai malam mengalahkan anak dara. Nak pulak jenis game yang ade mission . Selagi tak complete mission selagi tulah taknak keluar bilik. Hehe...

nasihat aku....
nak main game tu boleh tapi berpada-pada lah . jangan sampai abaikan waktu solat . jangan sampai pelajaran terabai macam aku . hehe. (dulu je) . okayy bye .

No comments: